زندگی

نوشته: آزاد

 

اعلان خجالتی:

 

برادرانِ بی سُــــــر

 

 

مابرادرانِ  بی سُـــر مالکان کمپنی با سُـــــــر در خدمت شما چاق نفسانی دریا نوش  و سرمه زن قرن بیست و یکمی. زود باشید بشتابید که  صد کله را کلاه و صد درد را دوا هستیم.

اگر تاجر هستید ویا نیستید اما داد وستد دارید و میخواهد مال التجاره و حتی  مخدره خفیفه و شدیده شما بدون پرداخت تکس و مالیه رسمآ از  گمرگات و میادین زمینی و هوایی تیر شود، ویا اگر میخواهد مال التجاره تان را به قیمت دلخواه تان بفروش برسانید ولی کم دل هستید فقط با ما تماس بگیرید.

اگر وکیل هستید ولی بی اعتبار شده اید و یا تازه میخواهید وکیل شوید اما مشکل موکل دارید، یا طریق استفاده از زر و زور تان را بلد نیستید؛ با مراجعه مستقیم به دفتزمرکزی با سُــــر از مشورت های کارشناسانه  ما، خود را سر فراز و ما را ممتاز سازید.

اگر میخواهید وزیر شوید اما مشکل تابعیت خارجی دارید، و یا تحصیلات تان تکمیل نیست، و یا اصلآ تحصیل نکرده اید، و یا تخصص ندارید، ویا اسناد تحصیلی تان ناقص و گد و ود و جر و بنجر  است، پــروا ندارد، ویا اگر با انجو هایی وزیر ساز  و مالکین اصلی آنها تماس چاره ساز ندارید، بازهم مشکلی نیست. و اگر نمیخواهید تکس و یا فیس  ما را پیشکی پرداخت کنید بازهم قابل تشویش نمیباشد، وقتیکه مرغ چور تان تخم طلایی داد باز زردیش از شما و سفیدی اش از ما، چه خوب میشود اگر  نقدینه یا پودری پرداخت کنید.

برادران  بی سُـــــــر در خدمت شما، عجله نمائید وقت تنگ  است ،خریطه کشاد و مراجعین وارخطای تغییرات اوضاع جوی. ضمانت ما چسپ دوقلوی مافیایی دارید.

نوت:

حق اولیت و امتیاز به کسانی داده میشود  که در کار های نا جایز تخصص داشته باشند، بشتابید که  سیاست نا مرد و زمان پله بین  است و سرمایه یاغی  بی رقیب دوران.

آدرس :

شهرک چور ، بازار آزاد، سرک سکتور خصوصی، قصر نمبر 420، پُست بکس008

ایمیل:

Bazaar-e-azad@chpaawol.chor

آدرس سایت:

mmm.beradaran-e-besor.sor