دختر خانم ها ؛ پردهِِ بکارت به بازار آمد

 
 

 

پرده بكارت يك غشاي نازك در مدخل مجراي تناسلي زنان يا واژن مي باشد. در افراد مختلف اين پرده يا غشا به شكلهاي مختلف وجود دارد و حتي ممكن است بصورت مادرزادي چنين پرده اي وجود نداشته باشد. در برخي افراد پرده حالت ارتجاعي داشته و در حين رابطه جنسي پاره نمي شود و بعد از رابطه به شكل اول خود باز مي گردد.

متاسفانه يك باور غلط در جوامع جهان سوم وجود دارد و آن اينكه وجود پرده بكارت را نشانه پاكي و عفت زن مي شناسند و نبود آنرا نشانه نا پاكي و لا ابالي گري زن مي شناسند. اين باور كاملا غلط است و متاسفانه به خاطر وجود اين باور غلط بسياري سو استفاده ها صورت مي گيرد. از جمله برخي  ازپزشك ها ویا همكاران شان با اخذ پولهاي گزاف از دختران ساده اي كه بكارت خود را در اثر يك رابطه جنسي يا يك حادثه ديگر از دست داده اند به ترميم پرده بكارت يا هايمنو پلاستي(عمل جراحی هایمنوپلاستی به منظور ترمیم و یا بازسازی پرده بکارت بکار میرود . پرده فوق ، غشاء پوستی حلقه مانندی میباشد و دهانه مهبل را پوشش میدهد . با اولین تجربه یک دختر در مقاربت ، پرده بکارت جراحت میابد و موجب خونریزی میشود. در جراحی هایمنوپلاستی ، بافت پاره شده را به حالت قبلی باز میگردانتد و کیفیت باکره مانندی را ایجاد میکنند) اقدام مي كنند. همچنين بسياري از دختران جوان قبل از ازدواج نگراني بسياري در مورد سالم بودن يا نبودن پرده بكارت پيدا مي كنند كه منجر به مشكلات روحي و رواني در ايشان مي گردد. يا حتي بسياري از دختران به خاطر آنكه آبرويشان را در معرض خطر مي بينند از ازدواج سر باز مي زنند و خود را از لذت داشتن يك خانواده و رابطه جنسي لذتبخش با همسر محروم مي كنند. بايد تلاش كرد تا اين باور غلط اصلاح شود و بسياري از معضلاتي كه ايجاد كرده برطرف گردد.

چین که یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات مختلف در سراسر جهان است، اخیراپرده بکارت مصنوعیتولید کرده که آن را “پرده بکارت یک بار مصرف”‌ نامیده اند. گفته می شود قیمت هر یک از این کالا حدود ۱۵ دلار است.
تولیدکنندگان این کالای مصنوعی می گویند،‌ بیشترین کشور عربی – اسلامی که از این محصول استقبال کرده، مصر است. تعداد زیادی از بازرگانان مصری برای گرفتن نمایندگی رسمی این محصول، به این شرکت تولید کننده رفته و رقابت میان آنان شدت گرفته است.

محصول جدید ( پرده بکارت یک بار مصرف) توانست در کمترین زمان مرز های زیادی درنوردد و معضله کلان دختر خانم های جوان را که اسیر فرهنگ غیر عادلانه و مرگبار می باشند ؛ نجات دهد.

شاید عده ای از شرف و ناموس و پاکیزه گی حرف بزنند، ولی آیا ابزاری و یا شیوه ای هم برای کنترول بکارت « مردان!» هم وجود دارد؟

چرا مرد حق داشته باشد همه ی آن کار های «خیر یا شر» را انجام دهد و زن از آن محروم و حتی قابل سنگسار و کشتار باشد!؟...

حالا «مرد!» چه خواهد کرد وقتی بکارت مصنوعی را با ده دالر بتوان خرید!

 

 


 
گروه اینترنتی قلب من