قلب، حاوی تمام اطلاعات هستی ما

 


میدان تورس قلب

 اخیراً متخصصین اعصاب از کشف اینکه قلب بیشتر یک اُرگان هوش است تا دستگاه پمپاژ خون بسیار شگفت زده شده اند . در حقیقت بیشتر از نصف سلول های قلب از نورون هایی با همان ماهیت نورون های مغزی(cerebral)  تشکیل شده اند. Josef Chilton-Pearce نویسنده کتاب بیولوژی فراروی  (Biology of Trascendence)قلب را ابزار بیولوژیکی اصلی در بدن ما و جایگاه مهم ترین هوش ما می خواند. قلب همچنین قویترین منبع میدان الکترومغناطیس در بدن می باشد. هر سلول قلبی منحصر به فرد است، از این لحاظ که نه تنها به طور همزمان با دیگر سلولهای قلب ایجاد پالس میکند، بلکه سیگنال الکترومغناطیسی  تولید میکند که فراتر از خود سلول ساطع میشود.

دستگاه الکتروانسفالوگرام که امواج مغزی را اندازه می گیرد نشان میدهد که امواج الکترومغناطیس قلب بسیار قویتر از امواج مغز هستند (شصت برابر قویتر از میدان الکترومغناطیس مغز). بگونه ای که طیف فرکانس قلب از فاصله سه پایی (حدوداً نود سانتیمتر) بدن قابل ثبت شدن میباشد. (در واقع بدون قرار دادن الکترودها بر روی قلب). امواج الکترومغناطیس قلب بصورت میدانی از خطوط انرژی ایجاد کمان میکند (مانند شکل زیر) ، که به این میدان تورس (torus) گفته میشود. ماهیت تمام میدان های تورسی هولوگرافیک (Holographic) میباشد، به این معنی که تمام اطلاعات در آن میدان از طریق هر نقطه ای از آن میدان انرژی قابل دسترسی است. میدان انرژی الکترومغناطیس قلب تنها منبعی نیست که این نوع میدان الکترومغناطیس(torus)  را ساطع میکند، هر اتم در جهان همان میدان تورسی را ساطع میکند (بواسطه حرکت الکترون در هر اتم میدان مغناطیسی ایجاد میشود).

زمین ما نیز در مرکز یک میدان تورسی قرار دارد، همینطور منظومه شمسی و کهکشان راه شیری، و تمام این تورس ها هولوگرافیک هستند. دانشمندان بر این باورند که یک تورس جهانی (Universal Torus) در برگیرنده بی نهایت تورس هولوگرافیک کوچکتر میباشد.

از آنجایی که تورس ها هولوگرافیک هستند، مجموع اطلاعات جهان ما در محدودۀ طیف فرکانسی یک تورس واحد موجود میباشد. این به این معنی است که هر کدام از ما به تمام جهان متصل هستیم و بدین ترتیب می توانیم به تمامی اطلاعات در هر لحظه دسترسی داشته باشیم.

وقتی آرام و ریلکس میشویم و به آنچه که در قلبمان هست دسترسی داریم، عملاً به منبع نامحدود خرد جهانی متصل میگردیم ، بنابراین اجازه میدهیم معجزات در زندگیمان راه یابند. زمانی که ارتباط با خرد درونی قلب را قطع میکنیم، آنگاه نیمکره چپِ بر پایه نفس (ego-based intellectual) غالب میشود و عملکرد آن مستقل از قلب میگردد، و در واقع بر میگردیم به ذهنیت جنگ برای بقا که بر پایه ترس ، طمع، قدرت و کنترل است ( ویژگی های ساقه ی مغز ) ، و به باور اینکه از همه چیز جدا هستیم میرسیم و باورها و دریافت هایمان از زندگی با محدودیت و کمیابی روبرو میشوند.

قلب، این ارگان خارق العاده که اغلب نادیده و یا ناچیزش در نظر میگیریم ، محلی است که در آن نی

رو، شهامت، شورواشتیاق و ایمانمان را میابیم ، و این هوش احساسی برتر میتواند در زندگیمان هدایتمان کند، (البته اگر اجازه بدهیم). اکنون زمان تغییر از حالت ذهنی بر پایه ترس القا شده به زندگی با مرکزیت قلب میباشد، برای اینکه این تغییر حالت اساسی شکل گیرد، یادگیری مکاشفه  (Meditation) نقشی اساسی دارد (رفتن به داخل قلب و دسترسی به خرد درونی جهان)، این تنها مسیر میباشد. همچنانکه هر کدام از ما انقلاب آرام بر پایه قلب را آغاز میکنیم، بازتاب آن را در زندگی و جهانمان خواهیم دید. این تنها طریقی است که هر کدام از ما در جهان ایجاد تغییری اساسی ، صلحی واقعی،هماهنگی و تعادل مینماییم، و بدین طریق بهشت را بر روی زمین خلق میکنیم.

                                                                                                                                                                                      منبع: www.dimensionalbliss.com