م.ثاقب

طنز؛                                                                                      

 طرز تهیه حکومت وحدت ملی

 

 


مواد لازم:


-
اشرف غنی و داکتر عبدالله به اندازه خواست جامعه جهانی
-
چهار قاشق غذاخوری : جنرال دوستم، محقق، محمد خان و سرور دانش
-
خلال : زلمی رسول، حنیف اتمر و فاروق وردک بصورت تراشیده
-
روغن داغ : عطا محمد نور، انور الحق احدی و زاخیلوال
-
مساله دیگ : شکریه بارکزی، فرخنده زهرا نادری، بی بی گل و شاگل رضایی

طرز تهیه:


در ابتدا اشرف غنی و داکتر عبدالله را خوب از وجود تقلب و جنگ و اختلاف پاک کرده در داخل حکومت جای می دهیم. 4 میلیارد دالر آب جامعه جهانی را رویش می ریزیم و دوستم و محقق و خان محمد و سرور دانش را هم یکجا در حکومت ریخته خوب توسط حکمیتار و حزب اسلامی و طالبان جوش می دهیم.

وقتی کمک های جامعه جهانی به غلیان آمد. احمد ضیا مسعود و علومی و خلیلی و صلاح الدین ربانی را به حکومت اضافه ساخته کمی توسط عطا محمد نور و استاد سیاف حرارت می دهیم، بخاطر این که حکومت خوشمزه تر شود، روغن گل آغا شیرزی را اضافه کرده و از مساله شکریه بارکزی و فرخنده زهرا نادری و شاگل رضایی و کمی هم از نمک عالمی بلخی در حکومت استفاده می کنیم.

سپس لعاب دهن صبغت الله مجددی و سید پیر گیلانی و سید منصور نادری و یونس قانونی را روی حکومت می ریزیم تا رنگ و روی حکومت مزه دارتر به نظر برسد.

از خلال زلمی رسول و حنیف اتمر هم استفاده کرده با مهارت کامل روغن داغ زاخیلوال را بر روی همه اینها می ریزیم و سپس شعله انتحاری و انفجاری را زیادتر می کنیم. دقت کنید این شعله به حدی باشد که باعث سوخته شدن حکومت وحدت ملی نشود.

هنگام دم نمودن حکومت وحدت ملی سرپوش حکومت را با دستمال اوباما و پوتین می پیچانیم و تا یک سال کامل الی تکمیل کابینه دم می دهیم.

هنگام سرویس، حکومت وحدت ملی گوشت وزیران و والی ها و رهبران را در بشقاب گذاشته و روی آن جامعه مدنی، حقوق زنان، حقوق بشر و دموکراسی را می پاشانیم تا حکومت برای خوردن آماده شود.