معجزه آساترین درمان های فوری، تب خال و میخچه

..

قبل از اینکه پول خرج کنید این روش ها امتحان کنید. من اگه بودم اشتراک میذاشتم تو صفحه ام تا همیشه داشته باشم ،این روش ها بی نظیر،درمانیست فوری و معجزه آسا برای تب خال و میخچه و زگیل ،حتما بخوانید وبرای دیگر عزیزان نیز به اشتراک بذارید،شاید هم اکنون عزیزی نیازمند دانستن این مطلب مهم باشد.مهربانی هیچ هزینه ای نداشته،و رساندن دانش عبادت است.

برای درمان تب خال ،میخچه ،تب خال و زگیل ، این عارضه های آزار دهنده،راه‌های مختلفی در شیوه‌های درمانی طبیعی و خانگی در سراسر جهان وجود دارد که از موثرترین آنها ،درمانهای معجزه آسا خانگی به روش های ذیل است که صدرصد میتوانید از شر این مشکلات خلاص شوید..


بهترین درمان تب خال..
ممکن است شما هم از آن دسته آدم هایی باشید که به طور مرتب دچار تبخال می شوید ،برای درمان تبخال لازم نیست حتما از آنتی بیوتیک استفاده کرد. سیر رنده شده با نمک می تواند، خیلی بهتر از داروهای شیمیایی باشد.یک حبه سیر بردارید و آن را به دو نیم کنید روش نمک بپاشید . آن را به مدت ده دقیقه با نوار چسب روی تبخال تان بگذارید. این کار را در روز دو یا سه مرتبه تکرار کنید.سیر و نمک ،روند گسترش تبخال را بسرعت کاهش می دهد و به اصطلاح آن را بسیار سریع خشک میکند.بعد از یک الی دو روز تاثیر فوق العاده این ماده غذایی بدبو اما پرخاصیت را به چشم خواهید دید.امتحان کنید تا معجزه ان را ببینید.


بهترین درمان میخچه با سرکه ..
نسخه سرکه طول درمان: 1 هفته، روزی دو بار با سرکه ..
استفاده از سرکه برای درمان میخچه یکی از ساده‌ترین شیوه‌ها برای خشک‌ کردن و از بین‌بردن آن‌ است. برای این کار به سرکه سفید و یک پنبه‌ نیاز دارید. پنبه را به سرکه آغشته کنید و آن را روی موضعی که میخچه در آن به‌وجود آمده، بگذارید. پنبه‌ سرکه‌ای را با نوارچسب پارچه‌ای پانسمان روی موضع ببندید، به گونه‌ای که پنبه سرکه‌ای به طور کامل سطح میخچه را مرطوب کند. بعد از 2 ساعت پنبه سرکه‌ای را از روی میخچه بردارید و اجازه دهید، میخچه به مدت 30 دقیقه هوا بخورد. پس از این مدت پنبه‌ دیگری را به سرکه آغشته کنید و به مدت 2 ساعت به همان شیوه روی موضع میخچه ببندید. این شیوه را به مدت یک هفته، روزی دوبار تکرار کنید تا در پایان هفته ،شاهد خشک شدن و جدا شدن میخچه از موضع باشید.
******************************
نسخه درمان میخچه با آبلیموی ترش تازه و گل میخک 
استفاده از این نسخه یکی از موثر‌ترین روش‌ها برای درمان میخچه است. برای تهیه این نسخه خانگی کافی است 2 عدد گل میخک خشک شده را درون نصف استکان آبلیموی ترش تازه بگذارید و اجازه دهید این مخلوط به مدت یك ساعت در این شرایط بماند تا خواص مفید گل‌میخک وارد آبلیمو شود، سپس آبلیمو را از صافی عبور دهید تا گلبرگ‌های گل میخک از آن جدا شود. پنبه‌ای را به این ترکیب آغشته کنید و آن را روی میخچه خود بگذارید.بعد از 2 ساعت پنبه را از روی میخچه بردارید و اجازه دهید، میخچه به مدت 10 دقیقه هوا بخورد، پس از این مدت پنبه‌ دیگری را به این محلول آغشته کنید وبه مدت 2 ساعت به همان شیوه روی موضع میخچه ببندید .می‌توانید از این ترکیب هرچند بار که توانستید، استفاده کنید، .هرچه بیشتر از این محلول استفاده کنید زودتر نتیجه میگیرید..اگر روزی دوبار انجام دهید در عرض یک هفته خواهید دید میخچه خشک و جدا شدند..

******************************
برای از بین بردن زگیل میتواند ، پوست دو عدد لیموی تازه را ۸ روز در سرکه سفید بخیسانید بعد با محلول آن هر روز دو بار بعد از 2

پنبه‌ای را به این ترکیب آغشته کنید و آن را روی میخچه خود بگذارید. بعد از 2 ساعت پنبه را از روی میخچه بردارید و اجازه دهید، میخچه به مدت 10 دقیقه هوا بخورد، پس از این مدت پنبه‌ دیگری را به این محلول آغشته کنید و به مدت 2 ساعت به همان شیوه روی موضع میخچه ببندید،در عرض یک هفته بدترترین زگیل ها هم کنده میشوند

در ضمن میتوانید از ترکیب شيره درخت انجير و پودر دُم برگ های جوان درخت گردو را روی زگیل دست یا پا بمالید تا فوری آنها را برطرف شوند

******************************
نسخه درمان میخچه با سیر ،روشی صد در صد موثر..طول درمان: 3 روز ،
یکی دیگر از درمان‌ هایی که بسیار موثر بودن آن به اثبات رسیده است، استفاده از درمان سنتی سیر است. در این روش توصیه می ‌شود یک حبه سیر را له کرده و به صورت مرهم روی ضایعه میخچه قرار دهیدو روی ان ببیندید و این کار را دو بار در روز انجام دهید.ظرف یک هفته میخجه از بین می رود ،اما اگر این مرهم را دو شب بر روی میخچه گذاشته ،روز سوم .شاهد خشک شدن و جدا شدن میخچه از موضع باشید.
******************************
سریع ترین راه درمان میخچه توسط گوجه..
طرز درمان میخچه در عرض۲۴ ساعت برای همیشه .
دوستم تعریف میکرد ،در دوران خدمت سربازی انقدر پا برهنه ما رو دوندن و بر اثر رفتن خار به پام که نتونستم کامل درش بیارم تبدیل به میخچه شد که بعدها خیلی اذیتم میکرد . و هر کاری میکردم ( از قبل سوزندن محل میخچه با میل داغ . یا چسب میخچه ) . بازم دوباره روز از اول شروع به درد کردن میکرد تا هفته پیش که به منطقه کردستان سفر کرده بودم که پیر مردی 80 سالش میشد منو دید که پام رو نمی تونم زمین بزارم . ازم پرسد مشکلت چیه ماجرا رو واسش تعرف کردم گفت این که کاری نداره برگشتنی به خونتون یه گوجه بگیر از وسط نصفش کن بزار روی میخچه و با پارچه وکیسه فریزر ببندش بزار 24 ساعت بمونه روی میخچه و اگه خیلی قدیمیه بزار یه یک روز ونیمی روش بمونه . بعد خوب. خوب میشه . اصلا باورم نشد ..البته بهم گفت . اگه گوجه فرنگی ترش باشه بهتره زود عمل میکنه .ضمنا بهم گفت اگه خوب شد دعام کن . برگشتنی رفتم مراغه خونه فامیل هامون اونجا داستان رو تعریف کردم . مادرم زود یه گوجه اورد از وسط نصفش کرد گذاشت رو ی میخچه و باپارچه وکیسه فریزر روش رو بستیم فردا عصر که بازکردیم . از میخچه اثری نبود . و میخچه این یکی پام مثل یه چوب خشک شده بود که با مقاب کشیدمش بیرون خیلی راحت . باورم نمیشود . می دونید چقدر بدبختی کشیده بودم . با یه گوجه برطرف شد . حتی به دوستانم هم گفتم که سر به سرم گذاشتن . یکی از دوستام میره خونه واسه باباش تعریف می کنه . بعد دو روز باباش بهم زنگ زد و انقدر دعام کرد . گقتم بزار این اطلاعات رو تو پستی بزارم . بچه ها هم بدونند . که اگه کسی با این مشکل رو برو است . بهش بگویید تنها درمان میخچه با گوجه فرنگی است ..

************************
راز سلامتی با گیاهان شفا بخش
نسخه درمان فوری زگیل ..

زگیل (با نام علمی: Verruca)، بیماری پوستی ازاردهنده ای است که بافت های غده‌ای گوشتی روی دست و پا ایجاد می کند. زگیل‌ها عمومی هستند، و به سبب ویروس، به ویژه خانوادهٔ ویروس ورم انسانی (HPV)، ایجاد می شوند. درست ترین راه درمان فوری زگیل ها که درمان آنها خیلی ساده است: عبارتند از..

*از آنجا که زگیل ها بافت متراکم تر از پوست به شمار می روند و بیماری ویروسی هستند با گرم کردن درمان می شوند. گرم کردن انرژی متراکم درون آنها را می گشاید و از بین می برد . بنابرین زگیل را با عود گرم کنید و سپس روی زگیل و نواحی بازتابی آن دانه های مثل سیاهدانه یا یک قطعه کوچک سیر خام با نوار چسب بچسبانید. این کار را سه شب یک روز در میان تکرار کنید زگیل از بین می رود..

*این یک روش درمان گیاهیه که از پدربزرگم که محقق علوم طب گیاهی است یاد گرفتم ،حتما امتحان کنید فوری جواب میده...
ابتدا قسمت زگیل را با شامپو بچه شسته ،سپس با شعله شمع حدود 2 دقیقه،محل زگیل را گرم کنید،سپس بلافاصله پوست بادمجان شسته شده را از قسمت گوشت بر روی زگیل گذاشته و ان قسمت را به مدت 5 ساعت ببندید،این روشی است که خودم بارها امتحان کردم و به همه اشنایان هم پیشنهاد کردم ...این روش معجزه اسا ،حتی با یکبار استفاده ، زگیل درمان و ریشه کن میشود. این روش انجام دهید تا معجزه ان را ببیند ،اگه خوب شد فقط دعام کنید..

******************************
هشدار:
هیچگاه سعی نکنید خودتان با استفاده از قیچی، ناخن گیر یا اشیایی مانند اینها میخچه را ببرید و زگیل ،تب خال را دست کاری کنید ،زیرا این کار باعث بروز عفونت و آلودگی در موضع میخچه و زگیل ،تب خال میشود و مشکلی به مشکلات قبلی خود اضافه میکنید.درضمن ،اگر در اطراف‌ میخچه‌ و زگیل ، تب خال هرگونه‌ علایم‌ عفونت‌، مثل‌ قرمزی‌، تورم‌، درد، گرما، یا حساسیت‌ به‌ هنگام‌ لمس‌، به‌ وجودآمده ،اين علايم را جدي گرفته و به پزشك مراجعه كنيد.همچنین كشیدن سنگ‌ پا یا كیسه حمام در حالی كه پوست با آب نرم شده، اگرچه می ‌تواند باعث برداشته شدن پوست ضخیم ناحیه میخچه شود، ولی می ‌تواند خطر عفونت را بالا ببرد، مخصوصا در افراد مبتلا به دیابت این كار بسیار خطرناك است. به همین دلیل پزشكان هرگز چنین كاری را توصیه نمی‌ كنند.